dijous, 14 de novembre del 2013

BREMEN: Illa

celleta al 2n traste

(1)
C
Si ho sabessis em diries
Ammaj7*

què faries terra endins,
F11*

Però no trobes la paraula,
C                                  (G)

jo no hi trobo cap sentit.

C
Si comptessis cada hora
Ammaj7

del meu món peninsular,
F11

veuries que el mar no compta
C                       G

quan navegues per despit.

(2)

Am    Em                    F
No saps que tot s'esborra?

Am      Em                        F
O ho saps però no tens son?

am     Em                   F
Segueix-me si pots córrer

C                     E/G*               E/F*                 Do
però no diguis que fa massa temps que sento por.

(1)

Pensaràs que pots ser lliure,
pensaràs que pots ser clar
quan et quedi bé el somriure
i no sàpigues comptar.

Dels racons més silenciosos,
n'ha sortit un crit massa alt
i és per això que hi van els gossos,
per això no hi arribo mai.

F                                           C                      G

I ara em dona voltes aquest cap que ja no dorm
F                                          C                          G
i sembla una broma però trec forces qui sap d'on.

F                                            C                        G
I ara que ella em mira jo puc dir-te que és veritat,

C                      E/G             E/F
que a vegades passa i gira i torna a començar.

(2)

No saps que tot s'esborra?
O ho saps però no tens son?
Segueix-me si pots córrer
però no diguis que fa massa temps que sento por.

(2)
No saps que tot s'esborra?
O ho saps però no tens son?
La vida amb comptago
tes...



ACORDS ESPECIALS

-Al principi, els acords lam amb sèptima (Ammaj7) i Fa amb onzena (F11) són només per mantenir un sol a l'última corda i jo els faig així respectivament: [002213] i [103213] fent servir el dit gros per la primera corda.

-En els acors Sol i Fa sobre mi (E/G i E/F) la idea és la mateixa però en lloc de sol fent sonar el mi: [320030] i [133210]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada