dilluns, 21 d’abril del 2014

TXARANGO- Alegre i Encantada

*celleta al 4t trast

        Em                                               A
He buscat mil i un tresors de plaça en plaça,
        Em                                              A
he negociat amb el rellotge a cada passa.
        Em                                       A
He vessat llàgrimes dolces quasi per tot arreu
        Em                                           A
i he ballat amb cada lluna i he vist pondre's la veu.

        Em                                      A
El record sota la pell ha fet trinxera
        Em                                         A
i el teu cos ara té forma de cançó.
                                     Em                                      A
I quan dormo el meu somni és presó i tu ets presonera.
                    C                           B
I quan bufa l'aire cau la maledicció.

C                         G                D
Assalta'm com la nit a les teulades,
C                      G                     D
arrencam el desig a mossegades.
C                            G     D                 Em
Vine a dormir amb mi alegre i encantada
C                          G                    D
assalta'm com la nit a les teulades.

           Em                                          A
He vist com pateix la vida i com s'ensorra.
              Em                                                A
He vist com entre els teus dits el tems s'escorre.
              Em                                       A
A cada passa que es camina una petjada s'endevina,
            Em                                            A
rere una altra que s'esborra, com un dibuix la sorra.

                Em                        A
Ets tan efímera, jo tan esquerp,
        Em                                            A
que ha fugit la primavera en un sol dia
            Em                                           A
i ara enyoro aquella nit que em passejava pel teu cos
        Em                                            A
quan érem dos en un sol crit de rebel·lia.

             Em
I no descansa, no
       A                                          Em
Caminant del neguit n'he fet matança.
            A                                               Em
El teu cos ara és có i el vent és dansa.
              A                                  Em
Se l'emporta ben lluny per buscar-te
                A                            Em
on cada viatge renova l'esperança.
             A                             Em
Som la vida que mai no descansa.
             A                                Em
Es disfressa el record d'enyorança.
           A                                             C                  B
El teu cos ara és cançó i el vent és dansa, és dansa.

C                         G                D
Assalta'm com la nit a les teulades,
C                      G                     D
arrencam el desig a mossegades.
C                            G     D                 Em
Vine a dormir amb mi alegre i encantada
C                          G                    D
assalta'm com la nit a les teulades.

C    G     D     C    G     D
(Torna amb mi,
torna amb mi,
torna.)
C                            G      D                  Em
Vine a dormir amb mi alegre i encantada
    C                     G                D
assalta'm com la nit a les teulades.

           C                G
El teu cos serà record
          D                  Em      
i el record serà enyorança.
          C                  G
l'enyorança serà cançó
          D                   Em
i la cançó fugirà amb l'aire.

          C                   G
I creuaràs mars de mig món
          D                  Em
i en una ciutat llunyana,
          C                    G
en un ball entre tothom,
                   D
traurà a ballar-te.

Assalta'm com...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada