dimecres, 4 de desembre del 2013

ANTÒNIA FONT- VIURE SENSE TU


G        C                    Em      D
Dolça besada té gust que s'acaba,

G            C               Em      D
punt i principi de viure sense tu.


        C                                             Em
Jo no sabia que també me donaries
                               D
manuals de geografia
                                    G
cent dillunsos a un dibuix.



                   C                     Em

Jo què sabia d'alens que se trobaven,
                                         D
de cabells que s'embullaven,

                              C
de mans i de perfums.

G        C                    Em      D
Dolça besada té gust que s'acaba,
G            C               Em      D

punt i principi de viure sense tu.



         C                                       Em
Jo no sabia que en sa nit me tastaries,
                         D
eren gustos que nedaven
                            G
entre boques i racons.



         C                     Em
Jo no sabia que després me mataria
            D
sa teva mirada
                               C
que plora i diu que no.



            G                       D
I arriba un dia que sa vida és un teatre
                   Em
que se diu felicitat,
                             Bm
primavera i trinaranjus
                    C
amb qui més has estimat,
                           Am
te regal sa meva vida
                    Em        D
i sense tu ja no me val.



          G                                               D
I s'horabaixa la deixam passar i me mires
                                 Em
tan a prop que me fa mal,
                                       D
que surt es sol i encara plou,
                                              C
que t'estim massa i massa poc,
                                                   Am
que no sé com ho hem d'arreglar,
                            Em      D
que som amics, que som amants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada