diumenge, 29 de desembre del 2013

JOAN DAUSÀ: Jo mai mai

Fa   Do   rem    Sib  (x2)

Do                                rem
Avui l'Albert arriba a l'hora
                    Sib                         Fa
em dóna el cava i el poso en fred.

Do                                rem
I arriben l'Hèctor i la Clara

                Sib                                 Fa
porten la nena dormida en el cotxet.


Do                               rem
I obro la porta a la Judit

                  Sib                                       Fa
"Avui véns sola, m'encanta el teu vestit!".

Do                            lam
I va arribant tota la colla,

                   Sib                    Fa
quan són a taula trec el sopar.

rem                                                               Sib
"Un menjar exquisit"; "Vull provar aquest vi"

                                                              rem                                 
"Qui vol cafè"; "Hi ha Gintònics també".

                                                          Sib
I juguem al joc d'aquelles nits d'estiu,

                                                       Do
"No parleu tan fort, que la nena dorm!".
                 Fa

I l'Hèctor diu:

               La              Sib               rem           Do
"Jo mai mai he desitjat fer un petó a la Judit".

        Fa                    La              Sib             rem                Do
I afegeix: "Jo mai mai he desitjat que deixés el seu marit".

                                           Fa   Do   rem    Sib
Tothom em mira i ningú beu...

Do                               rem
I aquell dard emmetzinat

                              Sib
se m'ha clavat al cor.
I ho reconec,

                 Fa
i faig un glop.

Do                                   rem
I veig que tots riuen de cop,
                                       Sib                    Fa

però la Judit aixeca el got, em mira i diu:

              La                    Sib             rem         Do                 Fa
"Jo mai mai no he pensat que seria més feliç al teu costat".

              La                    Sib             rem         Do                Sib
"Jo mai mai no he pensat que seria més feliç al teu costat".

                                    Fa
I jo em congelo i ella beu.

1 comentari: