dimarts, 3 de setembre del 2013

JOAN DAUSÀ: Que no s'acabi mai

F
En la línia de sortida, faig estiraments
                  Bb
I miro fixament
                  F                   C
La cinta horitzontal d'allà al final

F
Per primer cop, tinc la certesa
                    Bb                         F
Que abans de caure mort, avui per fi
                C
La trenco jo

F                                 Am
I quan sigui a terra, i tothom em miri a mi
Bb                                           C
I els fotògrafs se m'acostin, i m'agafin de perfil
F                                            Am
Hi haurà algun periodista, d'un diari nacional
Bb                                           C
Que escriurà que el campió, estirat sobre la pista
Bb                  C
Tremolava, i repetia:

F              Am              Bb              C
Que no s'acabi mai(x4)

F                                       Am
Aquí en aquesta cambra, amb parets de color blanc
Bb                                  C
M'ajudes a vestir-me, i m'has fet recordar
F                                     Am
La pista d'atletisme, i aquell precis instant
Bb                                   C
En la línia d'arribada on inmortal
Bb               C
Tremolava, i repetia

F              Am              Bb              C
Que no s'acabi mai(x4)

F-Am-Bb-C


F              Am              Bb              C
Que no s'acabi mai(x4)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada