divendres, 6 de setembre del 2013

LA IAIA: Sota l'arbre

C                     G   G/E   F
Et seguiré com el primer,
encara que tu i jo sabem que sempre és el mateix.
Em portes taronges i tants llocs sense mi
i em dius que encara ens queda Alaska per descobrir.

Et seguiré com qui no vol res,
encara que tu i jo sabem que sempre que ens perdem.
I em faré el sorprès quan de cop
tu facis veure que tot el que passa et ve de nou.

              A-        G
I ens despullarem
         F                          C
sota l'arbre que coneixem,
i no canviarà la forma com ens vam tocar.
I potser no és la manera d'oblidar
       A-        G      F
que ara ja està. Ara ja està.

(A-   G   F   C)X2

            A-         G
I ens despullarem
         C                         F
sota l'arbre que coneixem,
i no canviarà la forma com ens vam tocar.
I potser no és la manera d'oblidar
       A-         G       F
que ara ja està. Ara ja està.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada