divendres, 13 de setembre del 2013

MANEL: La gent normal

    LA
a) S'havia estat cultivant per Grècia 
                                                            MI
i havia après que és tan important viatjar

I jo escoltava i deia "sí sí, clar, clar"
LA 
Son pare acumulava grans riqueses, vaig dir: 

"caram! En aquest cas anul·li, si us plau, la cervesa 
                      MI
i posi'ns el vi car". Li va semblar genial 

Va fer un glopet, em va mirar, i va dir: 

   RE
b)"Vull viure com viuen els altres, 
                                                         LA
Vull fer les coses que fa la gent normal 

Vull dormir amb qui dormen els altres 
                                                          MI
Ficar-me al llit amb gent normal com tu" 

I assumint aquell paper, vaig dir: 
                                        LA
"Bé, veurem què s'hi pot fer" 


a) Vaig passejar-la pel mercat del barri 
Em va semblar un escenari adequat per començar 
Vaig dir: "d'acord. Ara fes veure que no tens ni un duro" 
I va riure i va dir: "ai quina gràcia, que boig estàs, ets moolt divertit" 
Doncs, francament, maca, no em sembla que ningú estigui rient per aquí 
Ja t'ho has pensat bé això de 

b)Viure com ho fan els altres 
Veure les coses que veu la gent normal 
Dormir amb qui dormen els altres 
Ficar-te al llit amb gent normal com jo 
Però ella no entenia res, i m'agafava del bracet 

a) Comparteix pis amb estranys, busca una feina formal 
Puja al metro pels matins, ves al cine alguna nit 
Però igualment mai entendràs el què és anar comptant els anys 
Esperant la solució, que s'emporti tanta por 

b) Però tu mai viuràs com viuen els altres 
Ni patiràs com pateix la gent normal 
Mai entendràs el fracàs dels altres, 
mai comprendràs com els somnis 
se'ns van quedant en riure i beure, i anar tirant 
i, si es pot, follar de tant en tant 

b) Prova a cantar si ho fan els altres, 
canta fort si et sembla interessant 
riu a pulmó si ho fan els altres, 
però no t'estranyi, si et gires, que riguin de tu 
Que no et sorprengui si estan farts 
de tu jugant a ser com és la gent normal 

LA
Vull dormir amb gent normal com tu, 
vull dormir amb gent normal com tu. 
vull dormir amb gent normal com tu, 
vull dormir amb gent normal com tu. 
vull dormir amb gent normal com tu.


Aquesta cançó és molt senzilla d'acords i comença molt calmada i mica en mica va pujant de volum a la vegada que accelera una miqueta.
La canço original es diu "common people" de Pulp i no està inclosa en cap disc de Manel tot i que la segueixen fent als directes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada