diumenge, 8 de setembre del 2013

LA TROBA KUNG FÚ: Calor Calor

Calor, calor, 
que em falta calor! 
Acosta´t una mica per favor! 

C-F-C-Fm(X4)

F      
L´alcohol que em baixa ja no em crema, 
           C
que a l´entranya hi tinc una pedra, 
          F
pedra de gel feta de pena, 
          C
ja no li cau ni una llagrimeta. 

          F
Nano, tu ets jove - em diuen veuetes - 
                C
Per veure els dies passar tant ràpid, 
           F
acava el trago i aixeca la vista, 
            C
i surt al carrer i busca qui t´estima. 

             F
Però jo tot iaio ple de cabòries, 
              C
menjant cigarros i a la meva olla, 
            F
donant-me brasa sense profit, 
             C
sempre m´explico deu mil històries. 

                 F
I em dic que jo puc, que no sóc poruc, 
                  C 
però el fred de peus em fa sentir sirenes, 
          F  
cada sirena pel què he perdut, 
              C
a tots els trens als què he dat l´esquena. 

          Bb                    F
Que no sóc gat i a mi em falten vides, 
            C
el fred em pela i m´esqueixa a tires. 


C           
Calor, calor, 
        F
que em falta calor! 
   C
Acosta´t una mica per favor! 

               F
Però dins el glaç el meu cor batega, 
          C
bombeja sang a ritme de fera, 
               F
i el fred de peus ara pica al terra, 
           C
i el canigó se m´ha tornat cascada, 
           F
i canto blues en llengua bastarda, 
                C
perquè ell té mare, però qui sap el pare, 
            F
i donc les gràcies perquè respiro, 
          C
vull estimar tot allò que miro. 

           F
Trobo el sereno al carrer mullat, 
          C
és el tanguero de les altes hores, 
            F
que canta sol amb l´orquestra mora 
         C     
i dóna avís als qui escolta senya, 
          F
i dóna senya al niu de la pena, 
             C
que no hi ha roca que l´aigua no mogui, 
          F
que la cançó és per qui la canti, 
         C
i la guitarra és per qui la toqui. 

          Bb                      F
Que no sóc gat i a mi em falten vides, 
                  C
però ja no tinc fred, ja no m´esqueixo a tires. 

C
Calor, calor, 
       F
quina calor que fa! 
       C
Que ens haurem de despullar!

-
Al principi quan diu"calor calor, que em falta calor.." no hi ha acords, si es toca amb la guitarra es pot fer un ventilador fent "mute" amb la ma esquerra o si no tambe es poden fer els mateixos acords que fa després.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada